3 Mayıs 2016 Salı

Avustralya'ya Göç Hikayemiz ile Gezimanya'dayım!

Facebook ve Instagram hesaplarımdan yeterince duyurmuş olsam da, bloğumda da kayıtlı olsun istedim, ne de olsa ilk söyleşim:)

Neden göç ettiğimizi, Avustralya'yı seçme sebebimizi, Türkiye'ye dönüp dönmeyeceğimizi ve daha bir çok şeyi, Gezimanya sordu, ben cevapladım.. Hikayemizi özet şeklinde merak edenler için link aşağıda olacak. Okuyan, yorum ve mesaj gönderen herkese bir de buradan çok teşekkür ederim. İnanın sayenizde kendimi hiç "uzaklarda" hissetmiyorum:)






Röportajın devamına ulaşmak için aşağıdaki linke tıklayabilirsiniz..

http://gezimanya.com/Soylesiler/uzaktaki-minik-kiz-ulkesini-cok-seven-ve-ozleyen-yine-de-bu-hayat-tecrubesini-yasamlarina

Okuduktan sonra merak ettiğiniz diğer detayları ise yorumlar kısmından seve seve cevaplarım:)

Sevgiler..

8 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Cok tesekkür ederim☺️ Sizin videolarınız da öyle!💕

      Sil
  2. Kukla Sureyya'dan geldim. İyi ki o yazıyı yazmışsınız. Yeni bir blogger arkadaşımız olduğu için çok mutluyum. Çok çok memnun oldum bu blogu bulduğuma. Başarılarınız daim olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz💕☺️ Ben de sizi tanıdığıma çok ama çok memnun oldum, iyi ki siz de hem bloğuma geldiniz hem de bu güzel yorumunuzla yüzümü güldürdünüz.. Sevgiler💕

      Sil
  3. Merhabalar.
    Yeni bir hayat kurma telaşı içinde olan bizlere yazılarınızla güç katıyor ve karamsarlık ve korkularımızı azaltıyorsunuz. Avustralya'ya göç etmeyi planlayan biri olarak merak ettiğim şeyler var.
    Sizin work and holiday vizesi ile gittiğinizi biliyorum ve daimi olarak oturum ve çalışma izni almak için hangi yolu izliyorsunuz ve neler yapıyorsunuz?
    Work and holiday vizesinin size vermiş olduğu 12 aylık süre içerisinde daimi oturum ya da çalışma vizesini çıkarmak mümkün mü?
    Ayrıca öğrenci vizesi ile gelenler 20 saat dışında yasal olmasa da çalışabiliyor mu?
    Bu soruların cevabını internetten bulmak mümkün fakat sizin kendinize has yazma tarzınız ve resmiyetten uzak içtenliğiniz biz okurlara yol gösteriyor ve yapılabilir olduğunu hissettiriyor.
    Şimdiden teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar🙋🏼 Ne kadar içten bir yorum bu böyle, gerçekten çok teşekkür ederim☺️
      İlk iki sorunuzun cevabını belki de okumaktan sıkılacağınız bir uzunlukta aşağıda linkini verdiğim yazımda anlattım☺️ Okuduktan sonra kafanıza takılan bir şey olursa, lütfen tekrar yazın bana☺️ Öğrenci vizesi ile ilgili sorunuzun cevabı, evet, ben çok fazla rastladim🙈

      Size yeni hayat kurma maceranizda bol sanslar diliyorum, Sydney'den sevgiler☺️
      http://uzaktakiminikkiz.blogspot.com.au/2016/03/kendi-goc-hikayesini-yazmak-isteyenlere.html

      Sil
  4. Tam dedim ki kapat geç oldu. Gezimanya'daki yazıyı okumayacakken göz ucu ile bakıp yazıyı bitirdim... Artık derslerine çalışan bir öğrenci gibi her gün okumalara devam... Ama bu yazı gerçekten farklı olmuş. Cümlelerin altında yatan cesaret duygusu çok çok enerji verici olmuş cidden... Birçok insan bunları okuduğunda hayaller kuruyor ya da kurulan hayalleri harekete geçiriyor. Yeni kurulacak hayatlarda hepimize bol şans dileyip güzel enerjileri doğaya salıyoruz :) :) :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cesaretinizi birazcık da artırdıysam ne mutlu bana! Sevgiler..

      Sil