18 Ekim 2015 Pazar

Yanıma Alamadıklarım..

Son 2 Gün..
Heyecan, kendine güven ve merak yerini şimdiden özlem duygusuna bıraktı.

Dört bavul hakkımın hepsini tıkabasa doldurdum, eşya elemek ne kolay, eledikten bir kaç saniye sonra unutuyorsun yanında ne götüreceğini, neyi eve bıraktığını. Bir de yanıma alamadıklarım var, alamadığım için şimdiden içimde kalan, aslında ömür boyu onlarla birlikte yaşamak isteyip, şimdi arkamda bıraktığım..


En baştan belirteyim, "Yanıma Alamadıklarım" hayatımın en kıymetlilerine ve bu son günlerimde beni bir an olsun yalnız bırakmayanlarıma bir teşekkür yazısıdır ve itiraf edeyim biraz duygusal bir anda yazılmıştır:) 

Canımın en içi Selen'im var yanıma alamadığım. 18 yıllık dostum, en yakınım. Sabrına, sakinliğine hep hayran olduğum, beraber en çok güldüğüm. Dost nasıl olur bana hissettiren, beni hiç kırmayan, şimdi de minicik tombişim Melisimle beni teyze yapan canım dostum.

Sıla'm ve Selin'im var. Benden ayrı şehirlerde yaşayan, gerçekten gözümün içine bakan, kardeşimden büyük benden küçük iki ayrı kız kardeşim daha var dediğim, gideceğimi öğrenince biri balayında diğeri düğünde hüngür hüngür ağlayan, nerede yaşadıklarını unutup vedalaşmak için soluğu yanımda alan, benim iyiliğim için duacı olduklarını hep hissettiren.. Minik kızın en uzun arkadaşları, sırdaşları, canları.. Dünyanın öbür ucuna gitsem de (ki gidiyorum:)) asla unutmayacaklarım..

Üniversite bitti, artık yakın arkadaş bulamazsın laflarının ne kadar boş olduğunu ispatlayan, Turkcell'e en büyük teşekkürüm, Ezgi'm ve Çağla'm var.. Ezo'm bizim derleyicimiz, toparlayıcımız, neşe kaynağımız, pozitifliğine, hayata bakışına, kalbinin temizliğine en çok özendiğim, ilk iş arkadaşım, dert ortağım. Çağla'm hayatta benim kadar minik olan tek arkadaşım, yüzü hep gülse de, içi hep duygusalım, ne zaman istesem ya da istemesem bile yardıma koşanım.. Bir de Levo'm var, Ezo'mun canı, bizim akıllımız, gizli komiğimiz, hep iyi ki tanıdık diye şükrettiğimiz..

Pırıl'ım var, kalbi de, aklı da, yaşından çok büyük olanım. Örnek aldığım, beni sarıp sarmalayanım, hep mutluluğumu isteyenim, bir de beni en çok destekleyenim.. Selmuş'um var, bir diğer ablam olan, hayatımda gördüğüm en iyi kalplim, en mütevazim, en iyi dinleyicim..

Kübra'm, eski müdürüm var, hakkında şimdi ne yazsam hakkını veremiyeceğim, kurtlar sofrasında tertemiz kalmayı başaranım, ne biliyosam sayesinde öğrendiğim, hakkını hiç bir zaman ödeyemeyeceğim..

Hayatın bana "erkek kardeşim olsa nasıl olurdu" diye düşündüğüm zamanlara bir cevap niteliğinde Kübra aracılığıyla gönderdiği Ahmet'im var.. Geç bulup erken kaybettiğim, en çok kızdırdığım, en çok eğlendiğim, hiç bir şey söylemeden ne düşündüğümü anlayanım, mutlu olmasını her şeyden çok istediğim..

Şinasi ve Aybüke'm var bizimle gelmelerini en çok isteyeceğim.. Çok geç tanıyıp, en çok sevdiğim, Kaş tatillerimizi güzelleştirenlerim, temiz ve iyi insan kimdir diye sorsalar en başta göstereceklerim.. Ozan ve Tuğçe var bir de minik Mert tabi ki, yanlarında en çok güldüğümüz, bunu neden yaptığımızı hiç anlamasalar bile:) bizim en çok özleyeceklerimiz..

İki tane canımın içi kuzenim var, iki hakkım olsa düşünmeden onlardan hiç ayrılmak istemeyeceğim, biri bana abla diyenim, yeşil gözlüm, iyi kalplim, dünyada bulunması en zorum, en değerlim Gizem'im, biri ise çocukluğum, gençliğim, en büyük yardımcım, dert ortağım, benden bile komiğim:), ölene kadar yanımda olacağını en iyi bildiğim Selin'im..

En sona sakladım ama,
Benim en çok yanıma almak isteyip alamadığım, benim gözümün içine bakan,  sırf mutlu olayım diye gitmeme ses çıkarmayan, içlerinin ne çok acıdığını sadece gözlerinden hissettiğim, kalbimin dört parçasından üçü annem, babam ve kardeşim var..


Hepinizi tek tek çok özleyeceğim..






16 yorum:

  1. Alışmaya başlamıştım ( alışmaktan kastım, her bir anımızı hatırlayıp ağlamalarım üç güne düştü ) ta ki bunu okuyuncaya kadar... Şu an ne halde olduğumu tahmin edebiliyorsundur :) ama şunu biliyorum ki minik kız, minik çocukla çok güzel bir başlangıç yapacaksınız... Herkesin isteyip de cesaret edemediği, işte bu diyeceği bir başlangıç olacak...( Tabi farklı kıtada olmasa iyiydi bu başlangıç, burdan minik çocuğa slmımı gönderiyorum ) Bize gelince, çok özleyeceğiz... Farklı şehirlerde olduğumuz için özlüyordum ama şimdi çok çok çokk daha büyük bir özlem olacak... Ne zaman görüşebiliriz belirsizliği içinde :( (Biz aynı meridyenlerde olmayı kabul etmiştik :) ) ama şunu unutma, eski günlerdeki gibi saat kaç olursa olsun telefonun ucunda olacağım... Sana bir facetime, bir skype kadar yakın..,
    Çok çok seviliyorsun minik kızım... ( umarım gülen ayçiçeği yatak başı süsümüz, dört valizden birine sığmıştır, ben çeyizim diye yanımda taşıyorum :)))
    Uzaktaki uzun kızın( zencırın) seni çok ama çok özleyecek...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım Sıla'm, ayçiçeğim yanımda hiç merak etme, evimiz olduğunda ilk eşyamız o olacak:) Ben de seni çok ama çook seviyorum.

      Sil
  2. Minik ağlattın yine beni. Her şey çok ama çok güzel olacak Minikler Cumhuriyeti'nin Avustralya temsilciliği açılıyor çok mutlu olmalıyız :) Unutma benim için alacağın minik bitkinin resmini bekliyorum. Her an kaçabilirim oralara bilirsin süpriz yapmak benim işim :) Seni çok seviyorum güdücük. Özledikçe araaa hee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de seni çok seviyorum miniğim, bitkin için araştırmalara başladım, fazla büyümeyen bişeyler lazım:)

      Sil
  3. Dewro beni bile aglattin (kotu olmakla kalmadim agladim sen dusun artik). Miniklerimden biri gidiyo amaaa icim cok rahat, cunku yaninda turkerin var, harika bi macera&deneyim sizi bekliyor. Lewoyla en az ucus suresi ucaga atlayip gelcez. Neyseki oralarda ölüm tehlikesi olan bir damlewun olmayacak:) o minicik haliyle kocaman yuregi olan ve dunyanin en iyi dinleyicisi olan dewrusum seni cok sewiorum. Tum wifi baglantilarinda whats app, skype something like that yapiyoruz:)

    YanıtlaSil
  4. Canım Ezgi'm, seni çok seviyorum, ne kadar uzak olursak olalım kalplerimiz hep yan yana, sen sakın ağlama, en fazla kötü olabilirsin:)

    YanıtlaSil
  5. Benden bahsetmiyor bu yazı, peki o halde neden gözlerim doldu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En duygusal anımda yazıldı belki de bu yazı, ben de ara ara dönüp okuyorum.. Hepsini sıkı sıkı kucakladım gitmeden ama sarılmak depolanamıyormuş maalesef, çok özledim şimdiden..

      Sil
  6. Oğlucuuumu Newyork' a gonderdim 2 hafta önce. Burnumun direği sızladı. Offf gurbet sen çok acımasızsın. Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahh, en zoru da o ilk haftalar :( Umarım çabucak kavuşursunuz..
      O kadar güzel bir yere gitmiş ki belki siz de bu bahaneyle oralara gitmiş olursunuz:)
      Avustralya'dan selamlar, sevgiler..

      Sil
  7. Merhaba, blogunuzu henüz okuma fırsatım oldu. Eşimle birlikte Avustralya macerası için hazırlandığımız bu günlerde en çok bu yazı bana dokundu, bu kadar gitmek isterken, daha şimdiden ağlayabilirim :( Aynı duyguları hissettiğim hemen hemen aynı şartlarda yeni bir yaşama adım atan birilerinin daha olduğunu bilmek güzel. ( tabi ki de bu yazıyı kast etmiştim, yanlış yere yazmışım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, benim de en zor günlerim gitmeden öncekilerdi, her şeyin yavaş yavaş daha güzele gideceğini söylersem umarım sizi az da olsa rahatlatabilirim. Umarım her şey yolunda gider ve hayal ettiğiniz hayata kolayca ve çabucak kavuşursunuz. Göç hikayenizde çok mutluluklar diliyorum size ve eşinize:)

      Sil
  8. Teşekkür ederim, yazılarını yeni maceralarını bekliyorum, tüm yazılarını okuduktan sonra soru yağmuruna tutabilirim :) sevgilerle...

    YanıtlaSil
  9. Peki ben neden gecenin 04:00'de ağlıyorum hemde alakasızca Shape of you şarkısını dinleyerek... Sanırım okuduğum 3 yazı da duygusal olarak sarsıldım. Bir anda hava alanında kendimi arkamda bıraktıklarıma bakarken onlara el salladığımı hayal ettim. Sanırım işin bu kısmı baya bir zor olacak... Zaten bu fikrin hayali bile cesaret istemez mi ki? Umarım minik kız ve minik çocuk olarak çıktığınız yolun finali çok çok güzel olacak... Aslında o final yeni başlangıç olacak :) Her şey gönlünüzce olsun. Uyumadan önce ağlamak iyi geldi bu arada ahahaha :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Üzüldüm ağlamanıza, bu en duygusal yazım sanırım:( Çok teşekkür ederim iyi dilekleriniz için, hepimizin hayat yolculuğunda sevdiklerimizi sağlıkla arkamızda bırakmak bir tek üzsün bizi umarım..

      Sil
  10. Umarım hayatta üzüldüğümüz tek şey dediğiniz gibi bu olur... Neticede onlarda bizim mutluluğumuzu isterler her zaman... Bizim için mutluluk uzakta olacak ise bir gün varsın biz gelelim onu bulalım :)

    YanıtlaSil